Pomoc techniczna

Poniżej zebraliśmy najczęściej zadawane pytania. Zawierają one odpowiedzi na tematy związane z naszą ofertą, informacje związane z najczęstszymi problemami technicznymi oraz kilka przydatnych wskazówek dotyczących infrastruktury informatycznej.

W pierwszej kolejności zapraszamy do naszego punktu serwisowego mieszczącego się na ul. Daliowej 2 w Krakowie. Po darmowej diagnostyce zaproponujemy możliwe rozwiązanie oraz kosztorys naprawy. Serwisujemy laptopy, tablety oraz komputery stacjonarne. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.

Jeśli z jakiegoś powodu nie będą mogli Państwo dostarczyć sprzętu, można także zamówić bezpłatną wizytę naszego technika do domu lub siedziby firmy, który po wstępnej diagnozie oceni problem, a następnie zaproponuje usługę na miejscu lub w naszym serwisie.

W przypadkach nagłych oferujemy także pomoc zdalną poprzez bezpośrednie połączenie z komputerem klienta lub pomoc naszego konsultanta poprzez panel pomocy technicznej.
Przede wszystkim znaczne oszczędności finansowe. Teraz nie trzeba już zatrudniać informatyka w pełnym wymiarze godzin na stałe, aby zapewnić ten sam lub nawet lepszy poziom obsługi informatycznej firmy. To także dużo większe doświadczenie oraz zaplecze technologiczne, które zapewnia firma informatyczna.

Jednocześnie ze stałej współpracy płynie wiele dodatkowych korzyści oraz szereg usług dodatkowych. Przede wszystkim niższe ceny zakupu sprzętu, oprogramowania, materiałów eksloatacyjnych oraz akcesoriów komputerowych. Jak również dostęp do wielu nowych rozwiązań informatycznych, które po wdrożeniu przekładają się na znaczne oszczędności lub korzyści finansowe w firmie.

Wystarczy wspomnieć takie rozwiązania jak telefonia internetowa (VoIP), rozwiązania dotyczące sieci komputerowych oraz instalacji serwerów, bezpieczeństwo danych, poprawa komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej w firmie, usprawnianie bieżących procesów oraz wiele innych dedykowanych wdrożeń, przygotowywanych ściśle według potrzeb klienta.
Nasza firma zapewnia także obsługę po standardowych godzinach pracy. W razie problemów prosimy o korzystanie z umieszczonego na stronie numeru telefonu komórkowego lub poczty internetowej. Mogą także zostawić Państwo wiadomość na naszym czacie dostępnym w panelu pomocy technicznej. Dodatkowe informacje dotyczące świadczenia usług w godzinach nocnych znajdą Państwo także na innych podstronach naszej strony internetowej.
Nasz pomysł opiera się na byciu firmą ukierunkowaną na potrzeby każdego klienta oraz oferującą maksymalnie kompleksową obsługę. Dlatego cały czas poszerzamy nasze doświadczenie oraz grono współpracujących z nami specjalistów oraz firm. Dzięki temu rozpoczynając współpracę z naszą firmą zyskują Państwo wartościowego partnera biznesowego.

Jednocześnie staramy się, aby nasza oferta była maksymalnie konkurencyjna. Nasze usługi staramy się pozycjonować zawsze taniej niż konkurencja. Nie trzeba nam wierzyć na słowo. Można to sprawdzić. Na wszystkie usługi zawsze dajemy gwarancję. Posiadamy odpowiednie zaplecze techniczne oraz doświadczoną kadrę, aby sprostać każdemu wyzwaniu.
Przede wszystkim nie panikować i w miarę możliwości zasięgnąć dodatkowych informacji przed próbą samodzielnej naprawy. Można w tym celu zwrócić się do nas. Nasi pracownicy chętnie udzielą Państwu wszelkich informacji i doradzą najlepszy sposób rozwiązania problemu.

Jeśli samodzielna naprawa nie będzie możliwa to bardzo chętnie zaproponujemy bezpłatną diagnostykę w naszym serwisie.

Najczęściej występującymi usterkami sprzętu komputerowego są awarie układów zasilania, problemy z chłodzeniem podzespołów, utrata danych oraz błędy systemowe, spowodowane na przykład działaniem szkodliwego oprogramowania.

Jednocześnie są to usterki, które obligatoryjnie wymagają zasięgnięcia fachowej wiedzy, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że każda z nich może doprowadzić do pojawienia się zupełnie nowych. Dlatego warto skorzystać z naszych bezpłatnych konsultacji i uniknąć niepotrzebnych wydatków.