Pomoc techniczna

Poniżej zebraliśmy najczęściej zadawane pytania. Zawierają one odpowiedzi na tematy związane z naszą ofertą, porady naszego serwisu komputerowego oraz kilka przydatnych wskazówek dotyczących infrastruktury informatycznej.

W pierwszej kolejności serdecznie zapraszamy na bezpłatną diagnostykę do naszego serwisu komputerowego - ul. Daliowa 2 w Krakowie. Po dokładnym przetestowaniu sprzętu zaproponujemy rozwiązania problemu oraz przedstawimy wycenę naprawy.

Serwisujemy wszystkie laptopy, komputery PC, tablety oraz konsole. W przypadkach nagłych oferujemy także usługi ekspresowe. W takiej sytuacji zlecenie wykonywane jest poza kolejką przez przydzielonego tylko do niego pracownika.

Lokalizacja naszego serwisu komputerowego posiada bardzo dobrą komunikację z wszystkimi pozostałymi rejonami Krakowa. Szczególnie łatwo trafić do naszego serwisu z okolicznych rejonów: Bieżanów-Prokocim, Łagiewniki, Ruczaj, Podgórze, Borek Fałęcki oraz Wola Duchacka.

Jeśli z jakiegoś powodu nie będzie możliwości osobistego dostarczenia sprzętu, przyjmujemy również naprawy nadane przesyłką kurierską. Dziś to bardzo powszechna forma nadawania sprzętu. Można wygodnie zamówić kuriera lub nadać przesyłkę w paczkomacie. W razie pytań w kwestii wysyłki zawsze chętnie służymy pomocą.
W naszym serwisie staramy się, aby każda diagnostyka sprzętu komputerowego zajmowała od 1 do maksymalnie 3 dni roboczych. Oczywiście wszystko zależy od problemu, który posiada urządzenie. W przypadku poważnych usterek diagnoza komputera może potrwać dłużej.

Naprawa laptopa, komputera lub tabletu już po diagnostyce i wycenie trwa w większości przypadków 1 dzień roboczy. Wyjątkiem są naprawy wymagające zamówienia części lub skomplikowane naprawy elektroniczne. Czas naprawy może także wydłużyć ilość usterek do naprawy występujących naraz.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w przypadku nagłego problemu już po godzinach pracy naszego serwisu skontaktować się z nami poprzez udostępnione narzędzia.

Najlepszym narzędziem w tym wypadku będzie wysłanie wiadomości poprzez naszego facebooka lub napisanie wiadomości na umieszczonym na naszej stronie czacie. Można także oczywiście wysłać również wiadomość przez formularz kontaktowy lub ostatecznie SMSa na podany obok numer telefonu.

W takiej sytuacji postaramy się skontaktować najszybciej jak to będzie możliwe.
Nasz pomysł opiera się na byciu firmą ukierunkowaną na potrzeby każdego klienta oraz oferującą maksymalnie kompleksową obsługę. Dlatego cały czas poszerzamy nasze doświadczenie oraz grono współpracujących z nami specjalistów oraz firm. Dzięki temu rozpoczynając współpracę z naszą firmą zyskują Państwo wartościowego partnera biznesowego.

Jednocześnie staramy się, aby nasza oferta była maksymalnie konkurencyjna. Nasze usługi staramy się pozycjonować zawsze taniej niż konkurencja. Nie trzeba nam wierzyć na słowo. Można to sprawdzić. Na wszystkie usługi zawsze dajemy gwarancję. Posiadamy odpowiednie zaplecze techniczne oraz doświadczoną kadrę, aby sprostać każdemu wyzwaniu.
Przede wszystkim nie panikować i w miarę możliwości zasięgnąć dodatkowej wiedzy przed próbami samodzielnej naprawy. Można oczywiście w tym celu zwrócić się do nas. Nasi pracownicy chętnie udzielą wszelkich informacji i wspólnie na pewno uda się znaleźć najlepszy sposób rozwiązania problemu.

Jeśli samodzielna naprawa nie będzie możliwa to zawsze bardzo chętnie zaproponujemy bezpłatną diagnostykę w naszym serwisie komputerowym w Krakowie.

Najczęściej występującymi usterkami sprzętu komputerowego są usterki płyt głównych, awarie układów zasilania, problemy z chłodzeniem podzespołów, usterki dysków, utrata danych oraz błędy systemowe. Zdarzają się także takie usterki jak, pęknięte obudowy, zalane klawiatury i uszkodzone matryce w laptopach.

Niezależnie od usterki, w przypadku naprawy laptopa lub komputera zawsze warto zasięgnąć fachowej porady, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo, że usterka może doprowadzić do pojawienia się zupełnie nowych. Dlatego zawsze warto skorzystać z naszej bezpłatnej diagnostyki lub porad i uniknąć niepotrzebnych wydatków.
Przede wszystkim znaczne oszczędności finansowe. Teraz nie trzeba już zatrudniać informatyka w pełnym wymiarze godzin na stałe, aby zapewnić ten sam lub nawet lepszy poziom obsługi informatycznej firmy. To także dużo większe doświadczenie oraz zaplecze technologiczne, które zapewnia firma informatyczna.

Jednocześnie ze stałej współpracy płynie wiele dodatkowych korzyści oraz szereg usług dodatkowych. Przede wszystkim niższe ceny zakupu sprzętu, oprogramowania, materiałów eksloatacyjnych oraz akcesoriów komputerowych. Jak również dostęp do wielu nowych rozwiązań informatycznych, które po wdrożeniu przekładają się na znaczne oszczędności lub korzyści finansowe w firmie.

Wystarczy wspomnieć takie rozwiązania jak telefonia internetowa (VoIP), rozwiązania dotyczące sieci komputerowych oraz instalacji serwerów, bezpieczeństwo danych, poprawa komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej w firmie, usprawnianie bieżących procesów oraz wiele innych dedykowanych wdrożeń, przygotowywanych ściśle według potrzeb klienta.
W aktualnym okresie pandemicznym nasz serwis oczywiście pracuje stosując się do wszystkich wytycznych związanych z ochroną zdrowia naszych klientów oraz pracowników.

W naszym punkcie przede wszystkim stosujemy maseczki, dezynfekujemy powierzchnie oraz sprzęt, odkażamy dłonie i stosujemy zasadę dystansu pomiędzy pracownikami a klientami.

W serwisie staramy się, aby poza pracownikiem serwisu przebywała jedynie osoba obsługiwana oraz zalecamy naszym klientom stosowanie środków ochrony oraz dezynfekcję rąk w dostępnym na miejscu dozowniku.
W naszym serwisie naprawiamy oczywiście każdy rodzaj laptopów. W tym także wszystkie ich wariacje. Dlatego nie będzie dla nas problemem naprawa notebooka, ultrabooka czy netbooka. Naprawiamy wszystkie komputery przenośne.

Posiadamy bogatą ofertę części zamiennych i akcesoriów do każdego laptopa i bardzo chętnie podejmiemy się naprawy nawet najpoważniejszych usterek. Specjalizujemy się właśnie w serwisie laptopów posiadających poważne problemy elektroniczne, jak i mechaniczne (tj. naprawa laptopów po zalaniu, naprawa płyt głównych po poważnych zwarciach, wymiana części w laptopie - matrycy, gniazda zasilania, obudowy, itd.).

Więcej informacji na temat wykonywanych przez nas napraw znajdziesz w zakładce dotyczącej naszego serwisu laptopów, komputerów i tabletów.

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się również z pełną ofertą świadczonych przez nas usług serwisowych oraz w razie potrzeby wizyty w naszym serwisie komputerowym w Krakowie.
Jak najbardziej. Naprawiamy od wielu lat laptopy większości dostępnych na rynku producentów sprzętu komputerowego. Jesteśmy od dawna serwisem pogwarancyjnym takich marek laptopów jak Dell, Asus, Lenovo, MSI, Acer, Toshiba, HP, Samsung, Apple i innych.

Oczywiście zapraszamy do naszego serwisu z dowolnym komputerem. Można w każdym momencie dostarczyć do nas w celu naprawy sprzęt dowolnego producenta.

Domeną wszystkich dobrych serwisów komputerowych jest to, że podejmują się nawet najtrudniejszych napraw. Dlatego jeśli w Twój laptop, komputer PC lub tablet nie działają poprawnie to zawsze chętnie zapraszamy do wizyty w naszym serwisie. Postaramy się szybko i skutecznie usunąć wszystkie występujące problemy.
Naprawiamy oczywiście również konsole. Dotyczy to zwłaszcza naprawy konsol popularnych producentów tj. Microsoft Xbox (Xbox X/S, Xbox One, Xbox 360), Sony Playstation (PS5, PS4, PS3, PS2, PSP, Vita, 3DS), Nintendo (Switch, Wii, WiiU) oraz szereg innych. Naprawiamy także konsole retro tj. Sega, Pegasus, Game Boy i inne.

W przypadku serwisu konsoli zapraszamy na początek na bezpłatną diagnostykę. Chętnie wykonamy niezbędne testy i przygotujemy wycenę. Wykonujemy większość napraw konsol. Zapraszamy przede wszystkim w przypadku czyszczenia konsoli, wymiany gniazda HDMI lub zasilania, zalania konsoli, problemów z systemem lub dyskiem. W przypadku dowolnego problemu z konsolą zapraszamy do kontaktu.